Biz hem meme hem mama ilerliyoruz bazen emdikten sonra ağlaması olursa (genelde gece uyumadan 1 kez içiyor) mama veriyorum. Başta Hipp aldık ama doktorumuz anne sütüne yakın değil içeriği dedi, sanki oğlum da çok severek içmiyordu ara ara kusuyordu. Aptamil çok gaz yaptı, Sma Comfort ishal yaptı şimdi Bebelac Gold aldık tadı bana da güzel geldi Aptamil falan acımsıydı sanki bunu içiyor ama 60 ml’i hep yarım bırakıyor acaba beğenmiyor mu diye düşünüyorum bende ve yine ishal gibi kakası artık ne mama alacağım bilemiyorum 🥹 Ama Hipp Combiotic kullanırken ne gaz vardı ne de kakada problem olmadı geri döneceğim Hipp’e, Sma optipro denemedim ama denemeye de korkuyorum mamalar sürekli yarım yarım çöpe gidiyor 😒