ipekk05 üç gün önce birden boğaz ağrısıyla kalktım halsizlik titreme vucüt ağrısı vs hasta oldum dedim ertesi gün tüm vücudumda kaşıntılı sivilceler çıktı ellerimin içi bacaklarım ve ayaklarımda daha yoğun acile gittim cildiyeye gittim ikiside boğazın enfeksiyon cildindede böcek ısırmış alerji yapmış dedi ama çoğu kişi el ayak hastalığına benzetti ağzımda dudak içi yanak içindede aftlar çıkmış bağışıklığım düştüğü için mi yoksa bu hastalık yüzünden mi bilemiyorum doktorlar bunu anlamazmıydı kızlar ateş şarttmı bu hastalıkta lütfen geçiren bilen varsa yardımcı olsun kaşınıyo birde kaşımaktan yara ettim ayaklarımın topukları parmakları çok acıyo basamıyorum üstüne resmen
Sin21 Ağız içinde boğaz da aynı kırmızı su çiçeği benzeri noktalar olması lazım bunlr alerjiye benziyor
ipekk05 Sin21 düşünüp duruyorum şimdiye kadar hiç alerji yaşamadım ne yapmış olabilir diye iki gündür alerji hapımıda içiyorum daha sönmedi sivilceler
LadyBugg El ayak hastalgina da benziyor ama başka birsey de olabilir. Oglum geçirdi. Antibiyotik fayda etmiyor ne yazikki bu hastalıkta. Doktorumuz hijyen cok cok onemli demisti. kaşıntı icin de kalmosan vermisti. Oglum 7 gunde atlatti sukurler olsun. Yemeden içmeden kesildi emmeyi birakti ama bu süreçte. 😔 iştah hic olmuyor.
ipekk05 LadyBugg size bulaştımı ateş oldumu ve döküntüler benimki gibi tüm vucuda yaygın şekildemiydi acaba
LadyBugg ipekk05 yok bana bulaşmadi. El ve ayaginda döküntü şeklinde birde ağzının kenarlarında vardi.
Sin21 ipekk05 kışın oğlum geçirmişti el ayak hastalığını alerjik bşr çocuk çoğu zaman döküntü sorunu yaşıyoruz ama alerji döküntüsüne benzemiyordu o şekilde fark etmiştim farklı bir hastalık olduğunu krem vs vermiştir illa ki düzenli kullanın duş alın sabah akşam bu süreçte yumuşatıcı vs kullanmayın en yakın zamanda geçer inşallah bende alerjik egzamalı biri olarak bu tarz döküntüler ne kadar can sıkıcı tahmin edebiliyorum 😞
ipekk05 Sin21 bendekiler alerji döküntüsüne mi benziyor daha çok canım doktor belogent krem yazmış pek etkisi olmadı gibi
Sin21 ipekk05 ay bilemedim ki el ayak olsa bile ilacı yok zaten kendiliğinden geçecek, çok geçmiş olsun