Herkese selam ☺️
Doğumum yaklaştıkça burda sürekli pozitif hikayeleri okuyodum ve bu bana güç veriyodu o nedenle bende buraya hikayememi yazmak istedim.
39+3 günlükken kontrole gittim ve doktorum bir hafta daha beklemek istemediğini artık riskli zamsnlara girdiğimizi söyledi. Bende artık doğurmak istiyodum. 1 eylül için anlaştık ve planlı bir şekilde suni sancıyla doğum başlatılıcaktı. Ben aşırı korktuğum için aslında ilk başlarda hep sezaryen istedim ama sonrasında doktorum ve eşim beni normal doğuma ikna ettiler ve bebeğimde doğum pozisyonunu aldığı için kendimi cesaretlendirip denemek istedim. 31 ağustos günü sabah erkenden kalktım ve ertesi gün doğum olacağı için temizlik yapmaya başladım. Lavaboya gittim tam kalkıcakken pıt diye bi ses geldi ve tekrar tuvaletimi yaptığımı sandım aslında suyum geliyomuş. Biraz farklı hissettim ve acaba sumuydu bu dedim temizlendim biraz banyoda bekledim devamı gelmedi peçeteyle sildiğimde ise biraz pembemsi leke gördüm ve du olduğuna emin oldum. Ama tekrar gelmiyodu ve ağrım yoktu paniklemedim çıktım evi süpürmeye devam edicektim. Bes dk süpürdüm birden suyum bacaklarımdan akmaya başladı. Ama şarıl şarıl akıyo böyle bişey olamaz 😀 neyse yatsk odasına gittim telefonumu aldım eşimi aradım benim suyum geldi hastaneye gitmemiz lazım sen gelene kadar ben duşa giriyorum dedim ve duşa girdim. Suyum dürekli aktığı için ped taktım hazırlandım. Valizim hazırdı zaten onlsrı kapının önüne getirdim bu arads anneme haber verdim. Eşim geldi hemen hastaneye gittik. Doğumhanede hemen açıklık kontrolü yapıldı ama hiç açıllığım yoktu ve ben muayenedd aşırı sıkıyorum kendimi çok zor baktılar bu şekilde doğumda sorun olabileceği söylendi. Bu arads o kadsr çok su geliyo ki bacaklarımdan akmays başladı yine doğumhanede hemen bi bez taktılar sonra nstye bağlandım çok minik sancılar çıktı. Doktorumla görüştüm ve bebeğin çok yuksrda olduğunu hiç açılmsm olmadığını ve kendimi muayenede çok sıktığım için çok zorlandığımı sezaryenin dahs iyi olabileceğini söyledi ve ben hemen kabul ettim yatışım yapıldı. Belli bir süre aç olmak gerektiği için o sürenin dolmasını bekledik saat 2.30 gibi ameliyathsneye doğru beni götürmeye geldiler. Tekerlekli sandalyeye oturdum ve ameliyathaneye gittim. Kapıda beni çok güler yüzlü bi ekip karşıladı. Telefonumu versem fotoğraf çekebilirler mi diye dordum ve kabul ettiler telefonumuda içeri aldılar. İçeri girdim sedyeye oturdum ve anestezi doktorunu bekledim bi süre içerdi çok soğuktu ama hasta bakıcı bir abla vardı karşımda durdu elimi tuttu beni sakinleştirdi sarıldı Allah razı olsun. Anestezi doktoru geldi ve kabur bi şekilde eğilmem gerektiğini söyledi abla bsna sarıldı ve beni tuttu ilk seferde iğne girincd birsz irkildiğim için kıpırdsdım ve olmadı tekrar iğne yaptılsr bu sefer kıpırdamadım acıtan bi iğne değil merak etmeyin. İğneden sonra hızlıca yatmamı söylediler ve yattım bi sıcaklık hissettim sonrasında ayaklarıma bir ağırlık geldi 😀 hissediyorum gibi ama hareket ettiremiyorum. Bi süre doktorumu bekledim o sırada tansiyonum 19 falan çıkıyo 😀😀 sakinleşmem için oksijen taktılar. Bir asistan vardı o andan ameliyat bitene kadar elimi tuttu ve başımı okşadı 🥰 doktorum bütn pozitif enerjisiyle geldi ve artık bebeğime kavuşmama çok az kalmıştı. Beş dk sonra doktorum bu aynı sana benziyo dedi ve bir dk sonra sedyenin üzerinden bana bebeğimi gösterdi😍 ben o an ağlamaya başladım o anki duygularımı tarif edemiyorum bile çok güzel bir andı. Bol bol fotoğraf çekmişler o sırada. Bebeğimi götürdüler birazdsn getircez dediler temizleyip bi örtüye sarıp getirdiler bes dk sonra falan koynuma doğru koydular öptüm kokladım poz ver dediler fotoğrafımızı çektiler bu sırada dikişlerim atılıyodu. Sonra bebeğimi götürdüler benim dikiş işlemim baya bi sürdü ama o andan sonra bi rahatlık geldik sedyede yatsrken bi uyku bastırdı 😀dikişlerimde bittikten sonra ameliyathaneden çıktım be odama götürdüler bes dk sonrada bebeğim baş ucuma geldi. Ayallarımon uyuşukluğu uzun bi süre devam etti uyuşukluk geçtikçe ağrılarım başladı tabi. İlk ayağa kalkış çok zordu ama tek seferde kalktım hemen lavaboys gittim idrars çıkınca rahstladım biraz. Sonra yürüyüş yaptım eşim tuttu çok yavaş yürüdüm. Odays geldim hemen yatmadım bi süre oturdum bebeğimi emzirdim ve ystmadan tekrar kalkıp yürüyüş yaptım bu sefer daha rahattı. Sonrada çok fazla bi ağrı hissetmedim. Ertesi gün öğlende hastaneden çıktık ve evimize geldik herşey çok güzeldi ve yolunda gitti çok şükür.
Çoook uzun yazdım kusura bakmayın ama tüm detsyları yazmak istedim sırmak istediğiniz sorular varsa cevaplayabilirim🥰🥰