Merhaba eşim 22 ağustosta viral ensefalit geçirdi …beyin mr ve eeg ler normal yoğun baskımda beyni korumak için uyuttular çok şükür kendine geldi normal servise alındı ancak bilinç bulanıklıkları ve halisünasyon görüyor …hafızada problem yok şükür ….bu hastalığı atlatan veya geçiren varsa güncel bilgi verebilir mi nasıl oluyor