Bebeğim 15 aylık benim inek sütüne alerjim var daha doğrsu laktoza aşırı şişkinlik yapıyor ve cildimi mahvediyor içmemeye çalışıyorum ama soğuk kahve falan derken yine abarttım ve sonuçlarını şuan çok ağır ödüyorum bebeğimin bi alerjisi çıkmadı ara da ona püre hazırlıyorum beni emiyor bu ara da herhangi bir devam sütü vs kullanmıyoruz inek sütüde vermiyorum sadece pürelerine katıyordum az miktarda ama artık kendimede onada içirmek istemiyorum zararlarına az çok hakimsinizdir sizler kullanıyormusunuz ya da badem sütü kullanan varmı bebeğine ve ya kendine