Farketmezz ben şöyle yapıyorum dışarı çıkarken dondurulan sütü buzdolabının içinde çözdürün en sağlıklısı oymuş 1 gün de süresi var tüketilmesi gerekiyor diyelim ki dışarı çıkıcam ve birkaç saat sonra sütü içiricem dolaptan çözdürdüğüm sütü soğuk bir şekilde termosa koyuyorum şuan hava sıcak içirmeden yarım ya da bir saat önce çıkarıp ılıtıyorum ya da biberona koyup sıcak suya oturtuyorum termos sistemi bence çok güzel