Arkadaşlar merhaba biz önce hip kullanıyorduk daha sonra biz de kabızlık yaptığı için farklı mamaya geçtik en son sma kullanıyorduk comfort serisini fakat optipro çok daha uygun olduğu için onu alıp denemek istedik fakat bebeğimiz sevmedi bu yüzden herkesini de satıyorum ilgilenenler yazarsa sevinirim gayet güvenilir yerlerden satın alındı bu konuda çok titiziz