Sarebebek_ aslında ben daha önce hiç destekli oturtmamıştım ama bugün denedim oturabiliyor oturmayı da ayakta olmayı da seviyor bugün meyve filesinin içine bir dilim şeftali koydum çok güzel heyecanlı bir şekilde yedi sütüm yetiyor ama ben arada vermeyi düşünüyorum. Kabız olur falan diyen olmuştu ama kakasını da gayet iyi yaptı. Bir sakıncası olacağını düşünmüyorum. Öyle muhallebi çorba tarzı şeyler zaten 6 aydan önce vermem meyveyi de soğuk soğuk emsin istediğim için verdim