ilkaay0 benim oğlum da emiyordu ama 3,5 aylıkken tadımlara başlayabilirsiniz dedi doktorumuz. Yurtdışında hep böyle erken başlatıyorlar. Önce sebze ve yoğurt türevi şeylerle başlamamız sonra meyvelere geçmemizi söyledi. Direk meyve ile başlarsınız sebzelerin tadını beğenmeyebilir. Bir zararı olsa yurt dışında erken başlatmazlardı. Çocukların daha iyi yedikleri söyleniyor