Günaydın kızlar💙 bebeğim (5 aylık) ortalama 3-4 gündür çişini yaptığı an çığlık çığlığı ağlıyor. Bakıyorum bezine bir iki damla yapmış ama nasıl poposunu kaldırarak bağırıyor yeni başladı bu. Değiştirince rahatlıyor bir paket bez iki günde bitti düşünün. Pişikte olmuş Bepanthol kullanıyorum var mi böyle sorun yaşayan. Pişikten dolayı mi acaba yanma oluyor yada idrarda enfeksiyon olabilir mi