Doktor birsey yapmana gerek yok kendisi atlatır diyor. Burnunu acmaktan baska ne yapabilirim ki elimden ne gelir var mı tavsiyeniz lütfen bilenler yazar mı ☹️
Bu arada Ihlamur içirdim bir kaç çay kaşığı birde soğan kesip koydum odaya burada görmüştüm 😔