Ysb47 ben doktora sormuştum çok soğuklarda zatn şuan 3,5 yaşında toplasan 3 kere giydirmistim. Doktor bana çok sikmamasi için 2 yaşındayken 4 yaş ve üstü içi polar olanlardan al öyle giydir sıkmasin dedi. Bende öyle yaptım 4,5 yaş aldım hatta belini baya kivirdim diktim bacakları falan da bol olunca hiç rahatsız olmadi isterseniz o şekilde veya ince eşofman altı veya tayt tarzı bişey giydirebilirsiniz