Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 aylık. Sadece anne sütü ile besleniyor. 20 lik dişim çıkıyor ve çok fena ağrı yapıyor. Doktora gideceğim ancak okuduğum kadarıyla anestezi ile alınıyor. Sonrasında antibiyotik vs kullanılıyor. Emzirdiğim için korkuyorum. Daha önce çektiren ve emziren var mıdır aramızda ? Bana tavsiye edebileceği bir şeyler …