Kızlar merhaba, bebeğim 5,5 aylık oldu bu gün yalnız 1 haftayı geçti geceleri saat başı uyanıyor .Emerek uyuyordu hep ne memeyi bırakmak istiyor bırakır bırakmaz uyanıyor 2 den 3 den önce uyutamıyorum uykuya geçmeside ayrı bir olay 2 saat savaşıyorum resmen , mızıldıyor ağlıyor artık dayanacak gücüm kalmadı gündüzleride toplasam 1 saati geçmez uykusu .Hasta olmuştu soğuk algınlığı ondan sonrada yatılı misafirimiz geldi hiç düzen müzen kalmadı , varmı tavsiyesi olan emerek uyutmayı nasıl bıraktıralirim , yada sizce neden uyumuyor böyle yapıyor