Hamile kalmadan önce 51-52 kilo civarındaydım. Doğuma 67 ile gittim. Doğuralı 50 gün oluyor ve her hafta neredeyse 1 kilo vermiş oluyorum diyet yapmamama rağmen ve baya baya yememe rağmen . Şuan 52 olmuşum yine. Sadece merak ediyorum emzirme ile mi alakalı? Benim gibi olan var mı?