Annekizz Kızlar oğlum çok ıkınıyor 45 günlük göbeği falan çok çıktı artık ve bugün kasıklarının şiş olduğunu fark ettim hatta sol taraf daha şiş baya taş gibi yarın kontrole gidicez fıtık dicekler kesin ameliyatmı ediyolar of çok korkuyorum
Annekizz Randevu almadan çocuk doktoru bakıyoda o yönlendirimi cerrahiye yoksa direk cerrahiyemi randevu almam lazım randevusuz gidebilirmiyiz