Ecrininanasi Silince geçmiyor mu o düşümdüğünüz şey ise o geçmez ne yapsanız da kötü bir koku da var mı
Jupiteerr Bizim yatak odasında da var böyle lekeler bi yerden su çektiğini düşündük bizde ne ki bunlar?
Yineben Jupiteerr su çekse yuksrdan gelir en son kattayim ama tavandan gelen hic bisey yok. Bildiginiz sicramis .
Evaninanasi Yineben çocuğunuz hiç bebek losyonu, bebek yağı gibi spreyli bir şey ile oynadı mı? Ben bir defa yanlışlıkla bebeğimin yağını elim yerine duvara püskürtmüştüm de aynı böyle olmuştu.
Yasemin-kckdgn Yineben açılmıyor çok merak ettim ne ki o 🤔 benim babannem uğraşırmış yatak odasında komidin aynasına sürermiş yapmadığı kalmamış annemle babamı da sonunda ayırmış olan bana oldu bir orda bir burda büyüdüm Allah ıslah etsin ne diyim ki 😔