Masalina12 hiç şaşmaz tarifimi yazayım. Pastörize günlük süt alıyorum 2 lt. Maya yoksa activia probiyotik sade olanı maya olarak kullanıyorum, litreye bir adet olacak şekilde. Sütü kaynatıyorum, ılımasını bekliyorum 50-53 derece civarı olunca mayalıyorum. Mayanın da çok soğuk olmaması gerekiyor, içine süt ekleyerek açıyorum önce sonra mayalıyorum. Tencerede mayalayıp yarımlık şişelere aktarıyorum. Fırını önceden 10 dk kadar 70-80 derece ısıtıp kapatıyorum. Şişeleri içine koyuyorum , 6 saat sonra da ağzı açık bir şekilde dolaba kaldırıyorum. Taş gibi tutuyor, hiç şaşmaz.