Merhaba 5 aylık olduk.2 aya kadar krizlerle gaz sancısı çektik. Öyle böyle değil. 3,5 aylık ilk dişlerini çıkardı doğduğu günden beri sancılı bi süreç yaşıyorum ne gecem var ne gündüzüm . Ve sağlık sorunu olan bi oğlum var 4,5 yaşında inanın artık dayanacak gücüm kalmadı kızım sürekli ağlıyor akşama kadar. Diş yüzünden mahvoldum. Oğlumda asla böyle şeyler yaşamadım: çok sessizdi qma kızlar çok zor. Akşam uykusuna geç uyuduğu gibi 20 defada uyanıyor . Doktora goturcm diyprum bana dedikleri şey diş için ne yapabilir ki. Bildiğim iyi bi doktor vae sizce götüreyim mi çok yoruldum çünkü 😪 lğtren biri bişey yazsın