Kızlar kızım 3 buçuk aylık olana kadar akşam 20:30 uyurdu sabah 6:30 civarı uyanırdı, çok nadir 5 6 gibi uyandığıda olurdu, 3 buçuk aylıkdan sonra bi süre gece 4:30 gibi uyanır oldu o zaman ezan o saatlerde okunuyordu, şimdide bayadır 5:30 uyanıyor bugün aklıma geldi çünkü ne zaman ezan başlasa kıpırdıyo sonra kendini uyandırıyo mama yapıyorum mesela az içiyor geri uykuya dönmeye çabalıyor ama zor dönüyor 6ya kadar uğraşıyorum sonra 1 saat daha uyuyup 7de uyanıyor, ezanda öyle bi çok seski yakınımızda cami var ezan sanki evin içinde gibi yankılı yankılı okunuyor ben bile bazen uykumda korkuyorum ani duyunca çocuk napsın :( hani 3 aydan önce seslere tepkisizdi böyle misafielikde onca çoluk çocuk sesinde uyurdu ama 3 buçuk aydan sonra çıta pıta uyanır oldu duyuları iyice gelişince tabi, yani var mı bizim gibi ezana uyanan sonradan düzelir mi acaba? Hele önceden ezan okununca ağlardı elektrik süpürgesine ağlardı elektrik süpürgesine hala dudağını büzüyo ama geçiyo hemen ama gündüz felanda ezana tepkili mesela tam uyuma saatinde ezan okunuyo mama içiyosa bırakıyo yada tam dalacaksa gözleri açılıyo hemen ayy nolur büyüdükce geçer diyin 😂😂