Bebeğim 10,5 aylık gece uykusundan ağlayarak uyanıyor ve önceleri emzirmeyle hemen uyuyordu ancak 4 5 gündür ağlayarak uyumuyor. Ateş, hastalık belirtisi yok. Gece uyanıp ağlama ve uyumama 3 bazen de 4 ü buluyor. Yakın zamanda 2 alt dişi çıkardı. Bu denli ağlayıp uykuya gecememe sorununu yaşayan var mı? Sebebini bilen biri ?