Eco-1 Betulgull evet 2 ay aşısında benim kızım hastanelik oldu ateşi 39.7 kadar yükseldi çok kötü bir gündü aman dikkat et canım ateşi birden fırladı
Gmzcbt21 Betulgull benim bebeğimin uykuyla hiç arası yok bugün aşılarını oldu sürekli uyuyor geriliyorum sürekli
Star52 Betulgull karma aşı ateş yaptı sadece 37.5 larda gezdi ama ben aşıdan hemen sonra calpol vermiştim
beyzacmvrc Betulgull ateş olmadi ama çok huzursuzdu hep ağladi Fitil verdim yarım. 10-15 dj da etki etti
TwinsAndBeren Merhaba bütün gün uyudu, uyanık kaldığı zamanlarda da sürekli mızmız huysuzdu daha sonra tekrar uyuyordu ve uykusunda inlemeleri de oluyordu 😊