Kızlar 4 ay 15 günlük bir bebeğim var İzmirde yaşıyoruz 40 derecelerde hep klima açtık kapatmadık şu bi kaç gündür hava esiyor diye hiç açmadık klimayı öksürükte oluyor diye herneyse 1 haftadır ilerleyen bir isilik var ve uykusunds bile elini boyun bölgesind kulak arkasına götürüp kaşıyor gibi yapıyor bebeklerde kaşınma denirse tırnakları uzadıkça çiziyor kızartıyor orayı bildiğiniz krem yada doğal çözüm varmı?