gmzlgzll 2 yas gercekten cok sikintili o yuzden suan bu kadar zorluyor sizi ayni zamanda, benim kizim da 2 yasina girecek birkac gun sonra oradan anliyorum sizi inanilmaz huy degisiklikleri var ve bir seye ikna etmeye calismak yorucu. Neyse konuya dönecek olursak siz sinir belirleyici ve yol gostericisiniz o yuzden cocugunuzun karsisinda bir konu hakkinda ne kadar net ve kararli oldugunuzu gosterirseniz o kadar rahat adapte olur ve kendini guvende hisseder. Degisiklikler sebebiyle aglamasi cok normal endise etmeyin ama bebeklerin, cocuklarin bir seye alisma sureci de 3 gun. Mesela benim kizim 11 ayliktan beri desteksiz uyuyor ama su 2 yas sendromlarinda besiginde ama elimi tutarak uyumak istiyor normalde boyle bir rutinimiz yoktu ama inanin gonlunu kirmiyor ve bunun da gecici bir surec oldugunu, buyume sancilari yasayip bana ihtiyac duydugunu dusunuyorum, o yuzden cok her istedigini yapmamaya yeni bir aliskanlik kazandirmamaya calisarak suan elini tutatak uyumasina musade ediyorum. Size de tavsiyem su alisma surecinde cok oyuna ve yiyecege kaymadan, isiklari cok yakmadan o kriz anini atlatmaya calismaniz cunku bunu birkaç gun yaparsaniz bu sefer bu aliskanlik olacak ve bunu bırakmak icin caba sarfedeceksiniz. Ayakta sallamak yerine daha cok oksamak sivazlayamak sizin icin de daha rahat olabilir, umarim kolaylikla gecer sureciniz