Bebeğim 4 aylık oldu bir anda 3 4 günde bir kaka yapmaya başladı. Bu durum şu an 5 6 güne çıktı.aile.hekimine götürdüm normal dedi . Aynı durumu yaşayan arkadaşlar var mı? Sebebi ne olabilir. Çocuk doktoruna götürülmesi gerekir mi? (Sadece anne sütü alıyor)