kums hadi ya çok kötü olmuş inşallah geçer o zamana kadar 😞 spinal mi oldun genel mi
Benimde ilk 10-12 gün aşırı ağrım oldu resmen inledim ağrıdan taburcu olduğum günün gecesi acillik oldum gas sancısı mı i neydi bilmiyorum o nefesim falan kesildi ne yürüdüm ne yatabildim ne oturabildm
Yorgunluktan bayıldım otururken on dk uyuyakaldysam o
Ve hala belim ağrıyor benimde bebeğimi yıkarken birde sabahları kalkamıyorum yataktan