Arel25 Kızlar oğlum 12 günlük şu an yine uğraşıyorum ama uyanmıyor, gözünü açıyor gibi oluyor ama hemen geri dalıyor içi uyuyor. Emzirmem lazım artık baya oldu ama kaldıramıyorum uyurken de ağzını açmıyor. Fikir verin nasıl kaldırcam uykudan
ArvenMom Arel25 ayaklarını gıdıklayın burnunu hafifçe sıkın ve altını açın bezini açınca bebekler uyanıyor
Lolik Arel25 bir hafta 10 gün kadar çok uğraştım uykusuz kaldım sarılıktan korktum sonrasında hiç kaldıramadım acıkınca uyanıyordu zaten kilo alımında da sıkıntı olmayınca öyle devam ettim
ozturkkvs Arel25 muhtemelen sıcaktan uyanmıyor . Yeni doğduğu için aile büyükleri sıkı giydirmiş olabilir mi yeni doğan bebek üşüt gibisine . Biraz soymanızı öneririm. Uyurken de memeyi alması işin yanağını ve gıdığını parmağınızla uyarın ağzını açar aranır . Emzirme süresini uyanmasını bekletip uzatmayın Allah korusun sarılık olmasın
Ozgenizz Arel25 canım burnuyla oyna yine uyanmazsa tülbent ıslatıp yünüze sür bebeğinin daha çok ufak 2 3 saatten fazla aç uyursa kan şekeri düşer
Lolik Arel25 10 günlük falandı sanırım sarılık riski kalkmıştı artık çünkü dediğiniz gibi uyanmıyordu ve en az 1.5 saat uğraşıyordum bu sefer çok uykusuz kalıyordum çok yıpranıyordum akışa bırakmak ikimizede iyi geldi çok şükür bi sıkıntı da yaşamadık
Arel25 ozturkkvs sarılığımız biraz yüksek çıkmıştı geçen kontrolde ama bebekte bu ara gözle görülür farklılık var teninde ve gözünün aklarında düşmüştür diye umut ediyorum cumartesi kontrolümüz var bakalım
Arel25 Lolik bizimde cumartesi kontrol günü sarılık ortadan kalkarsa ben de uyandırmayı düşünmüyorum dediğiniz gibi hiç uykumu alamıyorum şimdi bir saattir uğraşıyorum uyandırmaya hem kıyamıyorum hem aç kalmasın istiyorum çok zor
ozturkkvs Arel25 ben sarılıktan çok çektim 40 ına kadar yoğun bakımdaydı bebeğim. Allah korusun dikkat edin kontrolü ne zaman ara vermeyin çok uyku yapar sarılık bebekte bilrubin değeri kaç çıktı
Woman35 Arel25 doktorlar en azından 2 aylık olana kadar 2 saatte bir uyandırıp beslenmesini öneriyor yani daha küçük oldukları için açlık hissini bilmiyorlar uyandırmak içinde hani birine uzaktan uzun uzun öpücük atarız da tiz bi ses çıkar ya o sesi çıkarın bizde işe yaramıştı bi de evdeyken fazla kalın giydirmeyin sıcaktan da uyuyorlar ve her iki memeyi de her emzirmede mutlaka emzirin 15-20şer dakika iki memeyi emzir demişti hemşire öyle atlatmıştık biz
Arel25 Woman35 her iki memeyide 15 er dk emdi bir kere sonra burnundan bile süt geldi kusarken aklım çıktı, ben de herhalde fazla geliyor diyerekten iki memenin toplamını 15 dk emziriyorum
Sare-10 Arel25 Sarılık olabılır bebişte, aynı sorun bende de vardı uyandırman gereken saatten yarım saat önce uyandırmaya başla bende en çok alt değiştirme işe yaramıştı o da zordu bir diğeri de nemli bezle yanağına boynnuna dokunduruyordum yine de zor uyanıyordu