gecekusu_- kızım 20 aylık, oglum 4 aylık sayılır. Arada aklıma gelir ben olmasam bana bişey olsa naparlar annesiz kalırlarsa kim bakar eksik kalırlar mı kalpleri acır mı diye.. bazen aklıma tam tersi ya onlara birşey olursa diye geliyor o zaman gözyaşlarımı tutamıyorum. Annelik, yüreğinin dışarda olmasıymış. Aklına geldikçe farklı şeyler düşün içini ferah tut. Hepsi cok sevgiden