Arkadaşlar bebişim 3 aylık sürekli sağ tarafına yatıyo ya ni boynunu tam anlamıyla çeviriyo kafa yastıgı aldım gün içinde onu kullanıyorum ama gece kullanmıyorum kabarık oldugu icin riski olabilir bu eğri boyun hastalığı varya acaba sknt olurmu hemşiremize sormuştm skntı olmaz dedi ama endişeliym biraz 😑