GizemElf Merhaba kızlar yeni yastık alacağım evdekiler bildiğiniz çöp sizce madame coconun yastıkları nasıl?
susunbebekuyuyo GizemElf Varol Gold Serisi Nano Jel Yastık 50×70cm https://www.hepsiburada.com/varol-gold-serisi-nano-jel-yastik-50x70cm-p-HBV00000SAFZN?magaza=Varol+Tekstil&url_src=ios-product-detail 1 sene önce bunu aldım aşırı memnunum yok böyle bir yastık
alpsmother_ GizemElf ben çeyizime almıştım 6 adet makınaya atıyorum kaç seferdir hiçbir şey olmuyor memnunum sadece bebeğimi o yastığa bıraktığım zaman çok terletiyor o yönden memnun değilim
kanalizereis GizemElf kaz tüyü yastık ve yorgan aldım Madame cocodan. Aşırı memnunum tek sıkıntısı temizlik. Kuru temizlemeye vermek gerekiyor
Mircet GizemElf 4 senedir kullanıyorum son Bi kaç aydır bakıyorumda artık çöp oldu.Kurutemizleme hak getire makinede yıkıyorum.Gerci 4 senedir tepe tepe kullanıyorum fiyat performans için bence iyi ya