MiraySu55 Kızlarrr bu aralar hamileliğin erkek dönemi mi kız mı acaba inanmazdım ama denk mi geldi bilmiyorum takip ederdim eskiden gerçekten öyle olurdu takşp etmeyi bıraktım su aralar ney fazlalıkta bilmiyorum bilen var mı🫣🤣
Ronron MiraySu55 benim oğlum ağustos 2022 de doğdu çevremde 7 kişi hamileydi hepsi kızdı benimki erkek 😀inanmayın bence 😀
Gokturk_ MiraySu55 valla bu ay arkadaşım doğuracak kız,aralık ayında da diğer arkadaşım oğlan doğuruyor 😀bu sene kız senesi bence yıl sonuna doğru oğlana dönüyor 😀
1melisaydin Bunu bende merak ediyorum ya 😂 ben 2022 de doğum yaptım erkek senesiydi çevremde herkesin oğlu oldu
Mree 1melisaydin ben geçen yıl hamile kalmıştım çevremdeki herkes erkek doğurdu bu yılda yine hep erkek duyuyorum😂
MiraySu55 liyamira tabi orası öyle illa farklı olan oluyor 2022 nisan ayında dogum yaptım bütün arkadaslarım kız idi nadir erkek duymustum nisan sonrası dogum yapan erkekti 🤣🫣
MiraySu55 Gokturk_ olabilir şuan kalsam hangisine denk gelicem onu merak ediyorum tutacak mı diye 🤣🤣🤣🤣 şu aralar kalırsam mayıs haziran temmuz ağustos gibi olur büyük ihtimal dogum 🤣
Yasemin42 MiraySu55 ekim erkek ayı bende bu ayı degerlendircem. Sonra ocak a kadar kız. Çin takvimine gore kızım dogru tuttu. Ocakda oldu eylulde dogdu
Yasemin42 İlk bebegim kız ikinci de erkek olsun sezonu kapatayim istiyorum😄 çin takvimine gore ekim ayı erkek sonra ocaga kadar kız.suan ekimi iyi degerlendirmek gerekiyo. Kızım ocakda oldu cin takvimine gore kız tutturdu 🥰🥰
MiraySu55 Yasemin42 benimkide kız cinsiyet seçmiyorum sağlıklı olsunda kızıma kız kardeş çok istiyorum kız kardes gibisi yoktur ama erkek duygusunuda tadmak isterim tabiki en büyük duam rabbim hayırlısı nasılsa onu nasip etsin kızım içinde bizim içinde kötü kardes ilişkileri olacaksa olmasında diyorum mesela
MiraySu55 Yasemin42 vov 🤣🤣 ekim ayınderken eylüldeyiz suan eylüldeki regl den sonraki yumurtlama mı ekimdeki reglden sonraki yumurtlama mı yani 🙄