Geçen hafta Çocuğum sıcaktan isilik olmuştu. Bugün yıkadım onu İstanbul’da yaşıyoruz havalar Serin oldu artık bende uzun kollu ile uzun paçalı pijama giydiriyorum ince. Böyle mi devam etmeliyim sizce hava böyle serin olursa böyle devam edeyim diyorum. Tekrar sıcak olursa kısa kollu tişört alt ise de uzun paçalı giydireyim diyorum doğrumu düşünüyorum sizce. Tekrar isilik olmasından korkuyorum