Mryeda Arkadaşlar merhaba bu vegaferon kan ilacını internetlerde okudum bebeklerde hep uykusuzluk,huzursuzluk,ve büyük tuvaletlerin sıkıntı yaptığını söylüyorlar acaba sizler kullandınız mı kullanan olupta sıkıntıları yaşayan oldumu bilgi verebilir işiniz.
Yavuzzeliha85 Mryeda sağlık ocağının verdiği ne de vitamini nede kan damlasını kullandım d vitamini ocean aldım kan damlasıda bestiron ikiside parabensiz 6 aylığız kullanmaya devam
Mryeda Deletedmom020 peki kullanmassakbir problem olur mu yada sizde bir problem yaşattım kullanmadiginizda
Yavuzzeliha85 Durdudilerrr hayır damla 4.ayımızda başladık kilosuna göre bebek kaç kilo ile o sayıda aç karnına veriyorum damladan sonra 40 dakika bekliyoruz ve karnımızı doyuruyoruz
HulyaBugraTugra Ben 2 çocuğumda da kullandım bi sıkıntı olmadı. Şu anda bebeğime vitamin i kullanıyorum sıkıntı yok
Defnem_ Kullanma canım içinde paraben var ferrozinc şurup aldım doktorum onu önerdi hiç sorun yaşamadım
AlyaaDuru Mryeda Kullanmadım içinde paraben olduğu için iyi ki de kullanmamışım perşembe günü doktora gittiğimde sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullandığımı düşünerek ilacımızı değiştirecekti anladım ki iyi bir kan ilacı değil
melasya Mryeda ben ilk cocugunda saglik ocaginin verdiklerini kullanmistim kizim huzursuzlanirdi kan damlasina basladigimizda ana dr um kabizlik yapar normal demisti ustune dusmedim zaten 9.ayda biraktik degerleri cok iyiydi.simdi oglum icin verdiklerinde ilk gun cocuk patliycakti neredeyse acaba kan damlasindanmi dedim gaz mi dedim aksam kakada damla damla seklinde kan gorunce dr una aradim vermeyin bagirsaklari zedelemis dedi parabensiz sidefer kullaniyoruz icimi de guzel kakadada herhangi bir sorun olmadi.d vitamine gelince terra verdiler baslarda kullandim sinra icerigini okuyunca devit e gectim
Mryeda Arkadaşlar çok teşekkür ederim bilgileriniz için bende kullanmayı düşünmüyorum doktorda sordum zaten dedim. Kan sayımı yapılmadan bebeğe nasıl kan damlası veriyorsunuz dedim 6 ayda kan sayımı yapılacak zaten dedi
Durdudilerrr Yavuzzeliha85 BİTKİSEL dmi bnde alm ona göre. Tadi kötü mü peki bebeğiniz rahat içiyor mu
Yavuzzeliha85 Durdudilerrr bitkisel mi bilmiyorum ama çay kaşığına iki damla şu alıyorum üzerine damlayı damlatıyorum çok rahat içiyor bebeğim
ASIR Mryeda içinde paraben var bildiğim kadarıyla. Ben vermedim. Toz olarak eczanelerde var. Ondan kullanın derim.
Mryeda ASIR toz olarak isim verebilir işiniz doktoruma sorayım evet bende içeriğini okudum paraben var kullanmak istemiyorum acikcasi
2prematureannesi Mryeda bı kaç ay kullandım ama unutkan olduğum için genelde unuttum sonrada vitamin ve kan ilacı hakkında duyumlar olunca direk çöpe attım bidada kullanmadım