Buseipek1801 Kızlar doğum yapalı 42 gün oldu hemen öncesinde ağda yaptırıyordum şimdi sezeryan olduğu için korkuyorum ağda için ne ile alıyorsunuz özel bölgenizi hangi ürünü kullandınız yardımcı olurmusunuz
Hellloooo Buseipek1801 ben ilk sezaryanda ağda olmuştum o sıra ağdaya gidiyorum diye yine gitmiştim 40 komrtolüm vardı doktora çıkmadan 39.gün gittim ben genel olaral ağdaya dayanamıyorum ağdanın acısı oldu yani sadece bi ara dikişimden gerdirdi acıyor dediğimde ona göre davrandı baskı uygulamadı o kısma ama diğer sezaryanlarımda kanamam biter bitmez jilete vurdum dikiş kısmına hiç yaklaşmadım
mom-1 Bende 42. Gün aldırdım ağdaya gittim bi zorluğu sıkıntısı olmadı o bölgeyi gerdirip alıyolar temas etmiyorki en kolayı bu bence