Benim oğlumda 22 günlük sarılık değeri geçen hafta 17 idi doktor mavi ışık için yatış verdi ancak mavi ışık bebeklere ciddi zararlar verdiği için yatırmak istemedim. Bir hafta boyunca 1 saatte yarım saatte bir besledim emzirdim sürekli ve mama takviyesi yaptım, gündüz her gün 10-15 dk güneş ışığına yatırdım kokaları ve bacaklarının alması yeterli oluyor, her gün banyo yaptırdım, bu hafta sarılık değeri 7 ye düştü doktor bile şaşırdı açıkçası nasıl düştü diye. En çok güneş ışığının faydası oluyor bunun dışında bol bol beslenip kaka ve çişle atması gerekiyor. İçin rahat olsun geçer inşallah..