Kızlar 2 sene önce karacadan anneler günü indirimi ile 400 tl ye granit set aldım bio serisi falan değil dümdüz granit serisi fakat çok pişmanım birincisi kapakları tamamen cam olduğu için kapağın biri hak yolunda can verdi kaybettik 🤣 ikincisi çok çabuk çizildi siyah siyah o granit efekti mi granit mi bilmiyorum tencerelerin dibi çıkmaya başladı metal kaşık kullanmadım ama her gün kullanıyorum ve ben elimde yıkamadım hep makineye attım biliyorum elde yıkamak lazım ama uyguna alınca heralde hor kullanmayı kendimde hak gördüm :) şimdi tencere almam lazım ama yerimde dar bu tefalin falan tak çıkar kulplu olanları var yerden çok tasarruf eder gibi duruyor yorumları iyi ama tabi 4 bin küsür gördüm internette bi durdum hani maşallah iyi artmış çoğu şeyi karacadan aldım sitesinden ama hiç memnun değilim yeni nesil düdüklü tenceresi falan akıtıyor çaycısı bozuldu üst Sapı çıktı her şeyimi uyguna indirimden aldım ama ucuz malın yahnisi gibi oldu benimkiler 12 li porselenleri Migros’tan aldım 6lı 2 takım 300 tl ge çok memnunum mesela ama her gün kullanılan şeyler olunca iyi olması gerekiyor malesef elde kalıyor böyle sizden ricam tencere tavsiyesi granit döküm gibi çelik var zaten memnunum ama pilav falan yapmak için çok lazım oluyor çaycı tavsiyesi de alabilirim düdüklüyü henüz değiştiremem idare ediyorum zaten çok kullanmıyorum .