Sen mevzu kundak değil diye düşünüyorsun ama mesele gerçekten biraz kundak. Ben de birkaç kez kundak yaptım bebek sevmiyor diyip kestirip attım yapmamaya başladım, çocuk uyumuyor hırçınlaşıyor gözler kan çanağı direniyor annem artık bırak şu çocuğu kundaklayacağım dedi. Müslin örtü ile kundakladı ağladı başta sonra uykuya daldı ve o gece emme zamanına kadar o kadar konforlu uyudu ki. Kundağı hala sevmiyor benim kundak yatağın üstünde serili oluyor bebek uyuyunca üstüne koyup o uyku halinden faydalanıp kundağın cırtını takıyorum. Çok rahat ettim