Buket57 ben kaşık meyve süzgeci puzzele tabağını aldım canım hepsinden çok memnunum . Puzzle tabağın şöyle bir tarafı oldu tek parçasını yanıma alıyorum gezmeye giderken küçük ve pratik oluyor . Bir de hamhüp bardağı aldım ama bebeğim küçük olduğu için onu daha kullanmadım .