Bi ara post görmüştüm Cuma günü salladım yürüdü diye . İnanmam ama bi yapıyım diye 3 haftadır Cuma unutuyorum. Geçen hafta salı günü aklıma geldi unuturum yine diye salladım ‘salladım salıya, önümüzdeki salıya yürüsün ’ dedim ve ben şookkk bugün gece uykusuna götürmeden önce hadi annecim gel dedim bi cesaret 4-5 adım attı ben çığlık çığlığa bağırdım aldım kucağıma oda kahkaha attı tabi 😂 bu arada bebeğim 1 yaşına yeni girdi heryere tırmanır, destekle ayakta dururdu, tek elimden tutar yürürdü,merdiven inip çıkardı ama hiç tek yürümeye cesareti yoktu 🥹 galiba niyet önemli arkadaşlar yada zamanı gelmişti denk geldi bilmiyorum 😂💕🧿