H_nurozkan Merhaba bayadir sol göğsüm de ara ara batma hissi oluyor böyle eğilip kalkarken göğsümün ucundan bastırınca falan neden oluyor olabilir ?
H_nurozkan bisenakillisinzaten emzirmeyi bırakalı 15 gün oluyor ama emzirirken de oluyordu ara ara böyle acıyor gibi ama batma hissi
theblackvirgo Soğuk almış olabilirmisiniz acaba arada bencede oluyor genelde hep yarım atletle dolaşıyorum ondan esinti falan olunca sırtım falan da ağrıyor bazen
H_nurozkan bisenakillisinzaten anladım canim bilmiyorum ya her zaman olmuyor ama ara da oluyor eğilip kalkerken açıma batma oluyor birden
Dondurmalikahve H_nurozkan O da yapabilirde sanki sizde var gibi hatırladım demek ki yanlış hatırladım