Nurse_20 2 ay 14 günlük bebeğim gündüzleri uyumuyor . Mecburen ana kucağında hafif hafif sallayarak uyutuyorum ama en fazla yarım saat uyuyor . Var mı bunun bir çözümü siz nasıl uyutuyorsunuz ?
[silindi] Nurse_20 benimki de 56 günlük akşamları 10.30 gibi uyur sabah 8-9 bazen de 10 gibi kalkar tabi gece aralarda emziriyorum, gün içinde çok uyumaz, gece çok uyuduğu için heralde diyorum, zaten günler de kısa artık, gece gündüz ayrımı yapıyo olabilirler
deryata Nurse_20 bizde 2,5 aylığız ve gündüzleri sizin gibi uyumuyoruz. Ana kucağında yarım saat uyursa ne ala 😉 illaki kucak istiyor. Yerine koyunca uyanıyor. Ben artık yanında durarak kendi kendine uyumasını bekleyeceğim. Belki bir umut 🤷🏻♀️
Nurse_20 [silindi] en geç akşam 8’de gece uykusuna geçiyor, sabaha kadar 2 kere uyanıyor karnı doyunca hemen tekrar uykuya geçiyor zaten gece problem yok ama gündüzleri felaket uykusu
Ezelim Nurse_20 sadece uyutmasi mi bakımı da zormuş ama anneler her şeyin üstesinden gelir ne kadar yorulsakta eminim bugünleri de arayacağız🤗
[silindi] MehmetAras gündüz cok uyumadığı için uyuyor bence evet😀 bide kundak yapıyorum uyandırmıyo kendini
[silindi] MehmetAras yani 7 gibi kalktığı da oluyor kaka yapıp sancısı olduysa daha erken de uyanabiliyo dediğim saatlerden
Nurse_20 Aryaarya Uyutamıyorum valla uyumuyor 🤧🤧 çok çok mecbura kalırsam fön makinası açıyorum zaten kapatınca hemen uyanıyor dalamıyor uykuya 🤷♀️
[silindi] Mesela biz bile yarım saat şekerleme yapınca bize yetiyo iyi geliyo demek ki bazı bebekler de kısa uykularla yetiniyo gündüzleri