Merhaba kızlar. Kızım 26 aylık yaklaşık 10 gün önce tuvalet eğitimine başladım. İlk günler hep altına yaptı. 3. Gün artık farkındaydı çişi gelince anne çiş yapalım mı diyordu gidip yapıyorduk. Söylüyordu yani, 1 hafta önce misafirliğe gittik. Hadi dedim daha çok yeniyiz altına kaçırmasın yarım saatte bir o çişim var demeden ben götürdüm. Şimdi de alıştı mı anlamıyorum, altına kaçırmıyor ama tuvaletim de var demiyor tutuyor. İlla benim götürmemi bekliyor. Bazen bilerek götürmüyorum acaba söyler mi diye 2 saat geçiyor hala tutuyor. Ne yapmam lazım başına böyle bişey gelen var mı