Ramleela 3 aylık bebeğim kabız uzun zamandır mama kullanıyoruz değiştirdik ama bir düzelme yok fitil vermişti doktor ama kısa bir dönem için uzun süre kullanım yasak çok ağlıyor ne yapabilirim neden hala düzelmedi tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim rahatlaması için banyo yaptırdım ama işe yaramadı çok ağlıyor
Fehva Geçmiş olsun, doktorunuza danışıp önerdiği bir probiyotik takviye kullanabilirsiniz. Biz yenidoğan döneminde biogaia kullanmıştık. Gaz, ishal, kabızlık gibi şikayetlerde rahatlama sağlıyordu.