Tosbaninannesi anne905 evett doktorumuz ihmal etmeyin dedi bıngıldagının kapanmasinda kemiklerinin hızla gelişmesinde çok etkili olduğunu söyledi
seizetheday anne905 dişlerin çıkmasında bile etkili diye düşünüyorum sadece son aylar kullanmadım açıkcası o da 9 aylıkken kan tahlilinde her şeyi çok güzeldi ne yapıyorsan devam et dedi o zaman tam bıraktım 🤦♀️
eez anne905 asla unutmamanız gerekiyor , kemik , kas , dış, bingildak , oturabilmesi , emekleyebilmesi her şey D vitaminin den geciyor. Sabah uyandığında bezi değiştirirken ilk işiniz onu vermek olsun
Nurxxx anne905 ben sürekli değil ara ara verdim şimdide diş çıkarma sürecinde diye veriyorum sürekli vermedim zaten benden süt alıyor bide benim bebegimin bingildagi çok açık değildi erken kapanması da büyük problem o yüzden çok vermedim öyle aman aman felaket senaryoları kurmaya gerek yok tabi doktorlar her zaman ilaç vs verme taraftarı elbette muhakkak ver diyeceklerdir.
sehpayacarpanserceparmak_ Nurxxx öyle aman aman felaket senaryoları kurmaya gerek yok Cogu anneye soylemek istedigim cumleyi kurmussunuz😅 Duzenli verilmesinden yanayim ama bende ara ara unutuyorum malesef,ara ara dedigim 1gun unutuyorum ertesi gun mutlaka hatirliyorum ama 1gun unutmamdan da bisey olmaz bemcr yukardaki arkadasin dedigi gibi felaket senaryolar kurmaya gerek yok
koalamlaben Nurxxx bende böyle, bingildagi biraz küçük aslında etkilemiyor diyorlar ama bence etkisi olur diye hiç düzenli vermiyorum, ben kullanıyorum zaten sütünden geçiyorsa geçer. İlla kullanılacak diye bir şey yok zaten
Nurxxx sehpayacarpanserceparmak_ aynen adı üstünde VİTAMİN yani ek takviye ayrıca bu hayatta doktorun dediği herşeye körü körüne baglansaydim ben benim çocuğum şu an hayatta değildi yani hani doktor diyor diyoruz ya onlar da insan sonuçta onlara ne denirse ne ogretilirse onu yapıyorlar ben kendim arastirarak bi hastaligimi ogrendim mesela onlara kalsaydım bebeğim karnimda hayati riskteydi. O yüzden doktor dediyse gözün kapalı guvencilerden değilim kimin ne düşündüğü de umrumda değil tabi ben tecrübe ettim
vizviz8ari Ben de unuturdum hep ama her gece yatmadan mamadan sonra her iki damlasını da verip uyutuyorum nasıl ki mama vermeden aç karınla yatıramam damlasını da mutlaka mamadan sonra veririm rutin oldu artık
DuruAselEmr vizviz8ari d vitamininin sabah saatlerinde verilmesi uygun olur demişti doktorumuz.Gece çok bi etkileşime girmiyormus.
ZeynepByln vizviz8ari bende ilk zamanlar gece veriyordum ama gece çok fazla etkisi olmuyormuş sabahları veriyorum artık bazen unutuyorum öğleden sonra aklıma geliyor etkisi olmadığı için o gün vermiyorum
Berko Ben d vitamini değilde kan damlasını unutuyorum unutuyorum derken belirli saat verim diyorum ama saat belirliyemiyorum kafama göre veriyorum
vizviz8ari DuruAselEmr bilmiyorum ilk kez sizden duyuyorum doktorumza sorayım bu sefer gidince teşekkürler
SareNur2604 anne905 sağlık ocağının verdiğini vermiyordum açıkçası kaşıkla içirmek zor gibi geliyordu bi de onlar ayçiçek yağlı eczaneden ücretli zeytinyağlı olanı aldım her gün düzenli veriyorum bir puf hem Vermesi de daha kolay