Bir-prens-annesiii Deno46 benimki luxus Hamilton r bebek arabası ve çok çok memnunum önceki arabam ağırdı onu satıp bu markaya geçiş yaptım o arabayı eşim hayatta sürmezdi yokuşlarda falan nefes nefese kalırdım şimdi eşim bu arabayı bana vermez kendi sürer
Bir-prens-annesiii Deno46 yağmurluk artık arabaların içine dahil değil bacak örtüsü de yok ben ebebekten kabin boy arabalara uygun yağmurluk aldım hep sepette taşıyorum bugün dışarıdaydık hava esmeye başlayınca yağmurluğumuzu taktık
Bir-prens-annesiii Bir-prens-annesiii memnunum pratik açılıp kapanması tekerlerin dönmesinin kolaylığı emniyet kemeri görüntüsünün güzelliği ben memnun kaldım
Ucansupurge Deno46 1 yılı geçti herhalde kullanıyorum. Memnunum. +lari tekerlekleri her yone dönüyor, küçük oldugu için yollarda rahat sürülüyor, hafif, tek elle acılip kapanabiliyor. leri güneş tentesi asiri kısa.
Deno46 Ucansupurge tente için nasıl bir çözüm buldunuz gerçekten tentesi çok kısa ama diğer yönlerden çok güzel
Chryblssm7 Valla ben çok memnunum 2 ayi geçtik bana Yenidoğan’daki olmaz falan dediler gayet de güzel oldu yani çok rahat hafif markete gidiyorum yürüse vs kolay dönüyor vs. Tentesi çok kısa ona da ince örtü örterek çözüm buldum
Chryblssm7 Deno46 kumaşçıdan muslin kestirdim örttüm üstüne eve gidince ölçüp yazayım sana canım Bursa kumaş pazarindan aldık
Deletedmom_112 Deno46 ben çok memnunum 19 aydır kullanıyoruz açması kapması pratik, sürüşü güzel, hafif, yer kaplamiyor, e bebek den yağmurluk ve sineklik aldım onlar da baya iş görüyor
Deno46 Deletedmom_112 sineklik ve yağmurluk linkini atar mısınız Hamilton r1 e uyumlu olan ben de baktım da bulamamıştım ebebekte
Deletedmom_112 Deno46 yağmurluk https://www.e-bebek.com/babyjem-luks-bebek-arabasi-yagmurlugu-p-bje-549 Sineklik https://ty.gl/wq0bunjlwe Benim aldıklarım bunlar