Liliyy ben oldum. Biraz panik yaptım sakinleştirici verdiler istedim ben kendim zaten. Hiç acımadı. Korneayı kaldırıp çizdiler ben sadece bi ışığa baktım 10 15 sn sürdü her bir göz. Çıktığımda puslu gördüm. Sakinleştirici uyku yaptı açamadım gözümü ama yarım saat içinde arabada tabela okuyabildim. Çok rahatım iyiki olmuşum .