0123mavili valla birşey fayda etmiyor, damlalar sadece rahatlatıyor, biz 2 ay çektik 60. Gün bitti şükür, gece sürekli bacak hareketleri yaptırırdık, sabaha karşı hep ıkınırdı kabus gibiydi, biogaia kullandık fayda etmedi, zinco kullandık fayda etmedi, nurse Harveysin colex şurubu kullandık o bi nebze rahatlattı ama geçmedi. Bizimki mama içiyordu gaza iyi gelen mama kullandık ondan sanırım 2.ayda geçmişti, yani karnını sıcak tutun, ayaklarını sıcak tutun, masaj yapın, bacaklarını sıcak suya katın ama bunlar geçici çözüm