AysenurBaran Mrb hanımlar ; 2,5 ay oldu doğum yapalı genel anestezi olarak tercih etmiştim ,herneyse ; dikişimin 4 parmak üstü ve göbek deliğimin hemen altı o bölge dokunsam acıyo ,pantolon gelse acıyo , ama iç acısı sanki içi yaraymış gibi bi sızı ?