Oz_ge1 Diş dönemindeyiz kızım 10 aylık alttan 1 dişi patladı patlamadan önce ishali yoktu patladiktan sonra başladı günde 4 5 kere yapıyor bazen gece bile kalkıyor bu diş doneminde normal mi arkadaslar ateş felan yok sadece ishali var
AliDemirinAnnesii Oz_ge1 normal benim oğlumda ishal oluyor hep dişte. Doktoru normal olduğunu söylemişti.
Deletedmom_102 Oz_ge1 normalmiş benim doktorum bazı bebeklerde inatçı ishal olur diş döneminde demişti diş şu sıralar bizide mahvetti ama salginda varmis
Bir_bebek_bir_anne Oz_ge1 benimkide dişte ishal oluyor 6 yı geçmediği sürece normal demişti doktor bide bol sıvı ile desteklersen bişey olmuyor ateş olmadığı sürece sorun yok diye biliyorum
Oz_ge1 AliDemirinAnnesii Google da baktım 2 kereden fazla normal deil yazıyordu bizimde başımıza ilk defa geldi korktum bende çok teşekkür ederim içimi rahatlattiniz 🙏🤗
AliDemirinAnnesii Oz_ge1 2 ne ki oğlumun 10 kere yaptığı oluyordu azıcık azıcık pisletiyordu sürekli. Bol bol su içiriyordum ben. Sıvı kaybı olmaması açısından. Ama doktorumuz çok iyi bir doktor o da hiç bir sorun yok normal demişti. Gayet normal yani canım.
Oz_ge1 AliDemirinAnnesii bende çok su iciriyorum emziriyorum sıvı kaybetmesin diye biran önce geçer inşallah 🙏🌺
Oz_ge1 Deletedmom_102 sağlıkla çıksın inşallah dişleri çok zor gerçekten huysuzluk oluyor bütün gün kucak istiyor Allah yardımcımız olsun inci gibi dişleri olsun bütün bebislerin 🙏🤗🌼
Bir_bebek_bir_anne Oz_ge1 normal tabi siz kaç gün böyle devam ettiğine de bakın çok uzun sürerse gene bir doktora götürün bence
Oz_ge1 Bir_bebek_bir_anne 1 hafta olacak nerdeyse ama alttaki dişi 1 i patladi 1 tanesi baya belirginlesmis o patlayacak sanırım
Adasenay Oz_ge1 normal benim kızımınsa öyle oldu birde kakası yeşil ve aşırı kokuyordu.Dişleri patlattıktan sonra geçti