Diyet değilde ben doğumdan sonra ağrıdan sizidan ve havanın sıcaklığından hiç yemek yiyemedim.daha doğrusu ekmek,hamur işi falan yemedim.aman süt yapsın diye zorlamadim kendimi.boll su içtim.ozellikle yemeklerden önce su içmek iştahı kesiyor.ve zaten Su süt yapar diğer yiyecekler fazla süt yapmaz. 61 le hamile kaldım 72 yle doğuma gittim.sezeryan olmasına rağmen ilk 15 günde 58 kiloya düştüm.karnimin ağrısı geçince de korse takmayı düşünüyorum.birde bol emzirmek zayıflatıyor